טראמפ ביטל ביקור בדרום אמריקה: "אפקח מקרוב אחר התגובה לתקיפה הכימית"

    שלמה ריזל No Comments on טראמפ ביטל ביקור בדרום אמריקה: "אפקח מקרוב אחר התגובה לתקיפה הכימית"

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מבטל את נסיעתו לדרום אמריקה באמתלה הנשמעת כמו פיקוח מקרוב אחר פתיחת מלחמה | האם הטבח הסורי קרב לקיצו?

    טראמפ צילום: צילומסך: abc news
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "עד ל"ג בעומר יתאפשר לעלות למירון"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התקיפות הכימיות בסוריה. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע כי הוא מבטל את נסיעתו המתוכננת לדרום אמריקה. הסיבה הרשמית של ביטול הנסיעה היא "לפקח מקרוב אחר התגובה לתקיפה בנשק כימי" כשהכוונה למתרחש בסוריה בימים האחרונים.

    מוקדם יותר פורסם כי ספינת הטילים USS Donald Cook עזבה את נמל לרנקה בקפריסין ונמצאת 100 ק"מ מחוף טרטוס בסוריה. על הסיפון 56 טילי טומהוק. היא הגיעה לשם מבסיס ימי אמריקאי בבריטניה, ונמצאת באחריות פיקוד המרכז של הצבא האמריקאי.

    כמו כן, מטוסי קרב רוסיים וסוריים חגים כל העת בשמי סוריה, כדי להדוף מתקפה אווירית על המדינה על אף שהתקיפה האחרונה, היתה בטילי ים-קרקע.

    בנוסף, היו דיווחים על בריחה של בכירים סוריים ללבנון ואיראן מהמדינה והערכות כי ככל הנראה גם צרפת ובריטניה ייטלו חלק במבצע צבאי, אם וכאשר יפתח.

    יועצו הבכיר של מנהיג איראן לעניינים בינלאומיים עלי-אכבר ולאיתי המבקר כעת בדמשק, אמר: "פשעי הציונים בסוריה לא יוותרו ללא מענה". מספר האיראנים שחוסלו בתקיפה בסוריה עומד ככל הנראה על מעל עשרה הרוגים.



    0 תגובות